טיפים פשוטים ויעילים לחתונת קיץ

טיפים פשוטים ויעילים לחתונת קיץ

עונת הקיץ היא עונה עמוסה בחתונות בישראל. אך מדובר גם בעונה חמה במיוחד, כך שאם אתם מעוניינים בחתונה בגן אירועים בשרון או במרכז, כאשר החופה המעוצבת נמצאת באוויר הפתוח, כדאי לשים לב לכמה טיפים קטנים שאספנו כאן בשבילכם:

1. חשבו על האורחים שלכם ותדאגו להם – אם החלטתם על חתונת צהריים ביום שישי, מומלץ מאוד לצייד את האורחים בספריי שיזוף. אל תתביישו להעמיד עמדת "חכם בשמש" ליד סדרני האירוע האחראים להושבת האורחים, או ליד פינת המעטפות שמספק מקום האירוע.
הזמינו בעלי-אקספרס מבעוד מועד מניפות יפות שיחולקו לאורחים לפני החופה, זו יכולה להיות גם המזכרת שהם יקחו הביתה מהחתונה שלכם. זכרו הערבים באזור המרכז הם מאוד חמים ולחים, והאורחים שלכם ישמחו מאוד למניפה.

משקאות קרים

2. משקאות – זכרו כשחם אנשים לא ממש רוצים לשתות יין אדום או ויסקי. השקיעו בכמה עמדות עם שתיה קרה ומספר סוגי בירה. חשוב מאוד שיהיו כמה עמדות שתיה בקבלת הפנים, או אפילו מלצרים שיסתובבו בין האורחים עם משקאות. אתם לא רוצים שהדבר העיקרי שאנשים יזכרו מהחתונה שלכם, זה התור הארוך לכוס קולה קרה.

3. צל- אם הגן אירועים מציע חופה חיצונית, ואתם מעוניינים באירוע צהריים או חופה שתתחיל בשעה מוקדמת יחסית, דאגו לברר לגבי אפשרויות הצללה. אם המקום לא מציע מספיק מטריות או מאווירים שניתן להציב בחוץ, בררו האם ניתן להביא אותם מספק חיצוני. אתם לא רוצים שהאורחים שלכם רק יחכו לרגע שהחופה תיגמר, כדי שאפשר יהיה לעבור לאולם הממוזג.

4. פרחים – אם אתם הולכים על עיצוב המקום בפרחים, הן בחופה והן בעיצוב שולחנות, התייעצו עם ספק הפרחים, איזה סוגי פרחים יכולים לעמוד בחום הכבד של הקיץ הישראלי. העצה שלנו היא פחות להשתמש בפרחים לעיצוב החופה החיצונית, אלא ללכת עם אלמנטים עיצוביים אחרים, ולשמור את הפרחים העיצובי שולחנות.

5.  אוכל לקבלת פנים – תפריט קבלת הפנים בחתונת קיץ הוא אתגר אמיתי. כל האורחים שלכם יעדיפו אוכל קר ופחות כבד, במיוחד אם מדובר בערב חם ולח. אז נסו לשים את עצמכם במקום האורחים שלכם ותחשבו מה אתם הייתם אוכלים. הנה כמה רעיונות פחות מוצלחים: סושי – מתקלקל מאוד מהר בחום, המבורגרים או כל אוכל אחר בטיגון עמוק – כבד מדי. אז מה להגיש? סלטים אישיים קרים, ראפים, כריכונים עם בשרים קרים, פוקצ'ות עם ירקות.

אנחנו מקווים שעזרנו מעט בתכנון החתונה שלכם, והארנו את תשומת לבכם על כמה נקודות המצריכות מחשבה אם אתם עומדים להתחתן בחודשי הקיץ החמים.

צוות גן הפקאן

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?