מה לא לשכוח ביום החתונה שלכם

מה לא לשכוח ביום החתונה שלכם

לכל זוג נשוי יש סיפור מוכר של: "לא יודע איך יכולתי לשכוח את זה ביום החתונה". אז החלטנו לתת לכם רשימה של מה חייבים לזכור / לקחת / לא לשכוח ביום האירוע. מקווים שעזרנו.

  1. אל תשכחו לאכול ולשתות – מה זה קשור לחתונה אתם שואלים? ובכן, לא מעט כלות שוכחות לאכול ארוחת בוקר נורמלית לפני האירוע, וכלה שמתעלפת בחופה, זה לא משהו שאת רוצה שהאורחים יזכרו מהאירוע שלכם! זכרו להתחיל את הבוקר בארוחת בוקר טובה, ואל דאגה, גם אם תוכלי ארוחת בוקר מזינה השמלה עדיין תעלה עליך. מומלץ מאוד לדאוג לאוכל ושתיה גם במהלך ההכנות. הזמינו אוכל מראש או תנו את המשימה הזו למלווים שבחרתם. אתם גם יכולים לבקש מהאולם או גן האירועים שבחרתם לשים לכם מגש טעימות בחדר אליו תגיעו אחרי החופה ולפני היציאה לאורחים כזוג נשוי.
  2. דאגו לזוג נעליים נוחות להמשך היום – ההמלצה הטובה ביותר היא ללכת על נעלי חתונה נוחות ככל האפשר, אבל אם בחרתן נעלי עקב מהממות, אבל לא נוחות במיוחד, זכרו לשים בתיק גם זוג כפכפים נוחים, שישרתו אתכם בשעות של הכנות ובין הצילומים לחופה. תנו לרגליים שלכם לנוח מדי פעם!
    זוג נח בצילומים
  3. אם אחרי האירוע אתם ממשיכים לליל כלולות במלון או צימר דאגו להכין מראש תיק עם כל מה שתצטרכו ליום למחרת. אם יש לכם אפשרות להעביר את התיק למלון מבעוד מועד, לכו על זה, כמה שפחות דברים שתצטרכו לזכור אחרי האירוע יותר טוב.
  4. הכינו תיק חירום עם סיכות ביטחון, חוט ומחט, איפור לתיקוני איפור, דבק לריסים, נוזל לעדשות או כל מה שאולי תצטרכו לחירום. הפקידו את התיק בידיהם של המשפחה הקרובה.
  5. טיפים ותשלומים – הכינו מראש את כל הצ'קים או מעטפות המזומנים שאתם צריכים לתת לכל הספקים שלכם ותנו אותם לאדם שמטפל בעניני התשלומים עבורכם ביום האירוע. אל תתחילו לחפש מעטפות, מזומנים או פנקסי צ'קים ברגע האחרון.
  6. כתובה – זכרו שהחתן צריך לחתום על הכתובה, ויש להקדיש לזה זמן לפני החופה. לא מומלץ להגיע ברגע האחרון, כשהרב כבר מחכה לכם. חשבו גם מי יהיה אחראי לשמירת הכתובה אחרי החתימה.
  7. חולצה נוספת לחתן – רוב עונת החתונות בישראל היא מתקיימת בעונה החמה, והחתן יזדקק ליותר מחולצה אחת. תמונות עם כתמי זיעה זה לא מזכרת שתרצו מהחתונה שלכם.
  8. רכב – פרט זה חשוב במיוחד עם אתם ממשיכים למלון אחרי האירוע. אם שכרתם רכב ליום החתונה או אם השתמשתם ברכב של חבר שהסכים להתלוות אליכם לכל היום, ואף הסיע אתכם למלון לליל הכלולות, זכרו שאתם צריכים לחזור לביתכם ביום למחרת. דאגו להעביר למקום את הרכב הפרטי שלכם או דאגו למונית.

מקווים שעזרנו לכם,
צוות גן הפקאן – גן אירועים במרכז

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?