עיצוב בוהו שיק לחתונה שלכם

עיצוב בוהו שיק לחתונה שלכם

לאחרונה ביקרתם בחתונה וראיתם שאת מרכזי השולחן מעטרים פרחים מיובשים, שיבולים וכדומה, ואתם בוודאי תוהים האם מדובר בטרנד חדש או שמישהו פשוט מצא סעיף נוח לחסוך בו בהוצאות החתונה.

ובכן, אין מדובר בסעיף חיסכון אלא אלמנט עיצובי חדש שתופס תאוצה בקרב הזוגות הצעירים.

שמלות כלה בסגנון הבוהו שיק, הן כבר לא דבר חדש, אך זוגות רבים מגדילים ראש, וסגנון הבוהו שיק האהוב עליהם, מאפיין לא רק את בגדי החתן והכלה, אלא אלמנטים נוספים באירוע. יותר ויותר זוגות בוחרים כיום בפלטת צבעים לא סטנדרטים לעיצוב חתונה, ומעוניינים לקשט את האירוע שלהם דווקא בגוונים טבעיים יותר של בוהו שיק – אפרסק, ורוד עתיק, גווני חול ואדמה.
חתונת בוהו שיק
לא כל אולם או גן אירועים במרכז או בשרון מתאים לזוגות שמעוניינים בסגנון עיצובי זה. הזוגות האלה נאלצים לחפש את המקומות המיוחדים עם מאפיינים כגון קיר בריקים או קירות עץ, ועם חופה חיצונית על רקע פריחה. אך בישראל מאוד קשה למצוא גני אירועים רבים עם המאפיינים הנ"ל, אז מה עושים? מחפשים גני אירועים עם עיצוב ניטרלי אותו ניתן להתאים לסגנון בוהו שוק עם נגיעות עיצוביות פשוטות.

ההמלצה שלנו היא ללכת דווקא על גן אירועים עם עיצוב ניטרלי, או עיצוב המשלב עץ ולהוסיף נגיעות עיצוביות פשוטות, שכל גן אירועים גדול יוכל לספק. פתרון זה עדיין נותן לכם לא מעט אפשרויות בחירה מבין גני האירועים הקיימים בארץ, ומשאיר לכם אפשרויות תמרון לבחירת תאריך מתאים לאירוע במקום שאהבתם.

אילו נגיעות עיצוב יעזרו לכם להפוך אולם או גן אירועים ניטרלי למקום מושלם לחתונת בוהו-שיק?

  1. שולחנות אבירים  – שולחנות עץ חשופים עם ראנר מרכזי בצבעים טבעיים. אם אתם חוששים שהאורחים שלכם לא יבינו את עניין השולחנות החשופים, לכו על שולחן אבירים ארוך למשפחת החתן והכלה, אשר במרכזו ישבו גם החתן והכלה, ושאר השולחנות יכולים להיות שולחנות סטנדרטיים עם מפות לבנות, זרי פרחים מיובשים ומפיות תואמות את סידור הפרחים המרכזי.
  2. זרים למרכז שולחן – לכו על זרים המשלבים פרחים מיובשים, עלים ירוקים, שיבולים ופרחים חיים בגוונים שבחרתם לאירוע.
  3. זר כלה – גם זר הכלה יכול להיות מורכב מאותו שילוב של פרחים חיים ופרחים מיובשים בצבעים שבחרתם.
  4. עיצוב חופה בסגנון דומה לעיצוב זרי מרכז השולחן ובפלטת צבעים של חול, אפרסק וורוד עתיק.
  5. ריהוט במבוק או ראטן באזור קבלת הפנים ידגיש את הסגנון העיצובי שבחרתם.
  6. כלים בהם מוגש האוכל יכולים להתאים לצבעי הבוהו שיק בהם בחרתם. אם אתם דווקא בעניין של כלי אוכל לבנים, נסו לשחק עם צבעי המפיות, כך שיתאימו לצבעים שבחרתם לאירוע.
  7. הזמנות – אם החלטתם ללכת על הזמנות מודפסות ולא הזמנות דיגיטליות, אותן בוחרים זוגות רבים כיום, לכן על הזמנות בצבעי הטרקוטה, צבע חול  או צבעים טבעיים אחרים.

מקווים שעזרנו לכם, עם קצת טיפים לחתונת הבוהו שיק שלכם
מצוות גן הפקאן

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?