מי אמר שחייבים שמלת כלה?

מי אמר שחייבים שמלת כלה?

כלות רבות בחרו את שמלת הכלה שלהן, עוד לפני שהכירו את החתן, או לפחות ידעו בדיוק על איזה סגנון הן ילכו בעיצוב השמלה. תעשיית שמלות הכלה היא ענפה, ויש לקחת בחשבון גם את שלל אתרי האינטרנט אשר דרכם ניתן להזמין שמלת כלה אונליין, אבל מי אמר שחייבים שמלה ביום הגדול?

חליפה ורודה נועזת

כלה בחליפה ורודהלאחרונה הרשתות החברתיות פשוט התאהבו בתמונות שפרסמה כלה מברלין, שהתחתנה בחליפת מכנסים ורודה של ZARA. שהבחורה לא תכננה להתחתן בחליפה זו, ובעצם רכשה אותה שעה לפני החתונה, בקפיצה מהירה לקניון הקרוב. הסיבה לבחירה היתה טריוויאלית למדי – שמלת הכלה שבחרה מבעוד מועד הוכתמה.
החליפה מאוד התאימה לאופי של הכלה, אך הכלה בכל זאת בחרה להפתיע את כולם, ולא לספר לאף אחד על השינוי שקרה ברגע האחרון. גם בעלה לעתיד שחיכה לה לטקס החתונה האזרחי בעיריית ברלין, לא ידע שהיא תגיע למקום בחליפה שזה עתה רכשה. התגובות שהיא קיבלה בטיק טוק היו מאוד מעודדות, והיא מקווה שזה יפתח פתח לכלות נוספות להיות נועזות ולנסות בגד פחות קונבנציונלי ביום הגדול שלהן.

הכלה שלבשה מכנס

כלה נוספת שזכתה לכתבה בווג מגזין האופנה, בחרה להתחתן בחליפת מכנס לבנה שכללה מכנס מתרחב, חולצה קצרה עם כתפיות עם עליונית ארוכה מעוטרת בעבודת יד בגבישי זכוכית ונוצות רכות.

אלכסנדרה מסנטה ברברה חיפשה בגד שישמש אותה לא רק ביום החתונה אלא גם אחריו. למרות שהיא תמיד חשבה על שמלת כלה, שתוכל להפוך לשמלת ערב אחרי האירוע,  כשהיא מדדה את החליפה, היא ידעה שזה מה שהיא רוצה ללבוש ביום הגדול שלה.

 

למרות שחליפות מכנסים לא מאוד פופולריות בארץ עדיין, אפשר לראות שמעצבים ובתי אופנה בארה"ב ואירופה כבר נערכים לאפשרות שחלק מהכלות יעדיפו מכנס על פני שמלת כלה קלאסית, לפחות לחלק מהאירוע. לאחרונה אפשר לראות בחלק מהקולקציות חצאיות הניתנת להסרה. הן מתאימות מאוד לכלות המעוניינות ללכת על סגנון מיוחד יותר לצילומים וקבלת הפנים, ולהחליף למשהו נוח יותר על רחבת הריקודים, ע"י הסרה על החצאית הנוספת. אם את לא מעוניינת במכנס, אבל מאוד רוצה ללכת על 2 שמלות לאירוע, חצאית ניתנת להסרה היא דרך מצוינת להוזיל את עלויות ולקבל 2 שמלות שונות זו מזו.

 

גן הפקאן
גן אירועים במרכז

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?