משקאות ושאר הפתעות טעימות לאורחי החתונה שלכם

משקאות ושאר הפתעות טעימות לאורחי החתונה שלכם

רוצים להפוך את קבלת הפנים שלכם למשהו קצת יותר מעניין, ססגוני וטעים? נמאס לכם מעמדת אסדו שראיתם בחמש חתונות אחרונות אליהן הוזמנתם? אין בעיה! הצוות של גן הפקאן, גן אירועים בשרון, אסף בשבילכם כמה רעיונות מקסימים שללא ספק יוסיפו המון לקבלת הפנים בחתונה שלכם.

שלגונים או שלוקים אלכוהוליים:

מה יכול להיות יותר מוצלח מקצת קרח עם אלכוהול בחתונת שישי בקיץ הישראלי או חתונת ערב בחודש יולי? הפתעה מרעננת וטעימה שתוגש לאורחים שלכם בקבלת פנים, יכולה להיות ההפתעה של הערב. אל תלכו על מגוון רחב מדי של טעמים, 2-3 אפשרויות יספקו את הסחורה ויקלו את העבודה על צוות הגן אירועים. אל תלכו על טעמים מתוקים מדי כמו תות בננה, אלא על משהו חמצמץ או ניטרלי יותר, כמו תפוז, או פסיפלורה.
שייק פירות

בר שייקים:

מה יכול להיות יפה יותר מבר המגיש שייקים מפירות טריים המוצגים לראווה? גם יפה וגם טעים! כאן אנחנו שוב רוצים להמליץ לא לתת לאורחים שלכם את האפשרות לבחור לבד את הפירות מהם יורכב השייק, זה יאריך את התור לדוכן, ויקשה על עבודת הצוות. תנו לצוות הבר לשלב את הטעמים לפי מה שהם חושבים לנכון, אם בחרתם ספק טוב, יש לו נסיון רב בשילוב פירות שונים על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר.
אם האורחים שלכם מעדיפים שייק אלכוהולי, אל תשכחו לבקש מהברמן לאגן עמדת צ'יסרים שאותם ניתן יהיה להוסיף לשייקים שמוכנים.

משהו חדש בדוכני קבלת פנים:

הייתם בשפע של חתונות של חברים ואתם פשוט רוצים משהו קצת שונה בקבלת הפנים שלכם? הרצון שלכם למשהו קצת ייחודי הוא ברור ויש לא מעט רעיוניות שאפשר לשלב בקבלת הפנים במידה וגן אירועים בשרון שבחרתם מוכן לבוא לקראתכם ולעזור לכם להגשים את כל הרעיונות שלכם או להביא ספק חיצוני שיעשה את העבודה.
הנה רק כמה מהרעיונות לא שגרתיים שאפשר ליישם בחתונה:
פינת בייגלה בליווי מטבלים
פינת פיצות בעיצוב ייחודי
מיני כרכונים
ועוד…

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?