חתונה כפרית – חתונה בסגנון אחר

חתונה כפרית – חתונה בסגנון אחר

מה עושים אם בא לכם חתונה בסגנון פרובנס, חתונה עם נוף כפרי מדהים ואווירה של טבע, אבל רוב האורחים שלכם באים מאזור המרכז או השרון?

גם בישראל יש לא מעט מקומות שהנוף בהם פשוט עוצר נשימה, אבל אם אתם מחפשים מקום לחתונה בטבע בלב אזור השרון, האפשרויות שלכם מצטמצמות מאוד.

חתונה כפרית קטנה

אם אתם מראש הולכים על אירוע מצומצם של עד 50 איש, מקדו את החיפוש שלכם במתחמי הצימרים באזור השרון. נכון שבאזור המרכז והשרון יש פחות מושבים וישובים אשר מציעים מתחמי צימרים, אבל אם תחפשו כמה חודשים מראש, בהחלט תוכלו למצוא מקום עם גינה רחבה בה תוכלו להעמיד את החופש וגם את שולחנות האירוח.

חתונה גן אירועים פתוח בטבע

אם אתם בכל זאת מתכננים חתונה ל300-400 איש, אתם חייבים למצוא אולם אירועים כפרי. דהיינו אולם פתוח אשר נמצא באחד מקיבוצי השרון או המרכז. כבר לפני כמה עשורים, הקיבוצים השונים בארץ הבינו את פוטנציאל שוק האירועים, ורבים מהם השקיעו בהקמת גני אירועים, אשר מספקים לזוגות הצעירים את חווית "חתונה בטבע" בשילוב אולם ממוזג ממנו יהנו האורחים בערב קיצי חם ולח.

עיצוב חתונה כפרית

אם אתם מעוניינים לתת לגן האירועים שלכם מראה כפרי אמיתי, לכו על פלטת צבעים טבעית של ירוקים, צהובים, ורודים. החלטה על צבעים בהם תתמקדו בעיצוב האירוע היא רק ההתחלה, אבל זו התחלה חשובה.
אם כבר אנחנו מדברים על חתונה בטבע, לכו על עציצי פרחים של פרחי העונה או פרחים אמיתיים לעיצוב השולחנות בקבלת הפנים ובאירוע המרכזי. גם החופה יכולה להיות מקושטת בשלל צמחים ירוקים ופרחים, כדי לתת לה מראה ירוק וססגוני יותר.

כמו שאתם רואים לא חייבים להתחתן בבוסתן או במטע אבוקדו על מנת לתכנן חתונה כפרית. כמה נגיעות כפריות, ומעצבת אירועים מומחית יכולים להפוך גן אירועים בשרון או במרכז שמקום מושלם לחתונת טבע.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?