אלבום תמונות בחתונת חורף

אלבום תמונות בחתונת חורף

אם בחרתם להתחתן בחודשים דצמבר עד מרץ, יש סיכוי די גדול שמזג האוויר לא יהיה לטובתכם. אז אם דאגתם לגן אירועים סגור בשרון, שמציע גם קבלת פנים וגם אירוח במקום ממוזג וסגור, מה עושים עם תמונות האירוע?

העלו את החששות שלכם לצלם שבחרתם

פחות זוגות מתחתנים בעונת החורף ויש יותר אפשרויות לבחור ספקים מעולים במחיר נמוך יותר. אבל חשוב מאוד לדבר עם הצלם שלכם על החששות שלכם מפני מזג האוויר ולשמוע את ההצעה שלו לפתרון הבעיה במידה ויום החתונה שלכם יהיה גשום.

תמונות של חתן וכלה בסטודיו

אפשרות זו עומדת בפניכם רק עם בחרתם חברת צילומים שיש ברשותה סטודיו. אל תתבאסו אם מזג האוויר לא מאפשר לכם להצטלם בחוץ, מעצב גרפי איכותי יכול להפוך תמונות סטודיו ליצירת אומנות אמיתית. אתם זוכרים את העיצובים של פעם, כאשר את התמונה שלכם שמו על בנין מגדלי העזריאלי וקראו לזה אלבום מעוצב? מאז עברו הרבה מים בירדן, ותמונות מעוצבות כבר לא נראות כך, אם אומן גרפיקה אמיתי עובד עליהן. כאן חשוב מאוד להדגיש שאתם חייבים לראות אלבומים של חתונות חורף של הצלם שבחרתם. חשוב לראות את רמת הגרפיקה והיצירתיות של צוות הצילום והמעצבים לפני שאתם סוגרים איתם.

Speed Photography

צלם מקצועי יכול לצלם אתכם גם במזג אוויר לא מוצלח במיוחד. צלם מומחה יכול לצלם 50 תמונות חתן כלה איכותיות ב -5 דקות. כל מה שנחוץ זה להעמיד את הזוג במקום הנכון ובתנוחה נכונה ולתת להם הוראות מדויקות למשך מספר דקות. היתרון בכך הוא כמובן הצילום באור טבעי. לצילום חוץ אתם כמובן יכולים להביא מטריות מיוחדות או מעיל "פרווה" לבן מקסים שיתאים לשמלה שלכן. התייעצו עם הצלם שלכם לגבי אביזרים אפשריים ליום הצילומים.

צילום במבנה סגור

אם לצלם שלכם יש נסיון בחתונות חורף הוא יוכל להמליץ לכם על צילומים במקומות סגורים. החל מגן אירועים בשרון אותו בחרתם ועד לצילום בבית מלון או בבית הכנסת הגדול בירושלים או במוזיאון. זכרו שצילומים במקומות כמו בתי מלון, אתרי מורשת סגורים או בתי כנסת צריכים תיאום מראש.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?