מה לבדוק לפני שאתם שוכרים שירותי צילום

מה לבדוק לפני שאתם שוכרים שירותי צילום

בחרתם תאריך וגן האירועים בשרון, ואפילות מאפרת ושמלת כלה כבר סגרת. השלב הבא הוא לבחור מוזיקה וצלם. הנה לפניכם כמה דברים עליהם יש לשים לב בעת בחירת צלם:

  1. האם אתם אוהבים את התמונות שלו – יש שלל צלמי אירועים, סגנון הצילום של כל אחד מהם יכול להיות שונה ומיוחד. אבל אתם חייבים להתחבר לסגנון הצילום שלו. נשמע מאוד פשוט, אבל חשוב במיוחד.

  2. בקשו לראות גלריית תמונות מלאה מאירוע שצולם בעונה זהה לעונה בה אתם מתחתנים. למה העונה חשובה? בכל עונה יש מספר שעות אור אחר, תמונות מצילומי קיץ בהחלט יכולות להיות שונות מתמונות של חתונת חורף, כאשר מחשיך כבר בשעה 16:30. חשוב לראות איך הצלם מתמודד עם תנאי האור ותנאי מזג האוויר.
    צלמי חתונות נאלצים להיות מומחים בכמה וכמה תחומים – צילומי חוץ, פורטרטים משפחתיים, תמונות על רחבת הריקודים ועוד. כאשר אתם מתבוננים בגלריה מלאה של תמונות, אתם יכולים לראות האם הצלם הוא בעל נסיון בכל אחד מהתחומים הנ"ל. אז אל תתעצלו ודפדפו בכל הגלריה ולא רק בצילומי חוץ.
  3. נסיון – נכון, ניסיון זה חשוב מאוד, אבל חשוב להבין איך למדוד ניסיון. לא באמת חשוב האם הצלם עשה אירועים בגן אירועים בשרון שבו סגרתם את האירוע שלכם, יותר חשוב האם הוא עשה אירועים בסדר גודל כמו שלכם, מספר פעמים לפחות, ואתם אוהבים את התוצאה. אם הצלם מתמחה בחתונות קטנות, ואתם מתכננים חתונה ל-500 איש, ככל הנראה הצלם שאהבתם יתקשה לעמוד בחתונה בסדר גודל שכזה ולתת לכם תוצאה סופית איכותית, לא כי הוא לא צלם טוב, אלא כי הוא פשוט לא רגיל לסדר גודל באירוע שכזה.
  1. "קליל עם הצלם" – מערכת היחסים שלכם עם הצלם / צלמת שלכם מתחילה הרבה לפני היום בגדול ומסתיימת הרבה אחריו. אתם פשוט חייבים להתחבר ברמה האישית עם הצלם, כי עם הצוות הזה אתם הולכים לבלות לא מעט שעות גם ביום החתונה וגן אחריו. אתם חייבים להיות "באותו הראש" כדי שהיום הזה יהיה מהנה ולא מעייף ומלא עצבים.

 

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?