דברים שאמורים להדליק נורות אדומות בבחירת צלם

דברים שאמורים להדליק נורות אדומות בבחירת צלם

כמו אצל כל ספק אירועים, החל מגן אירועים במרכז וכלה במעצב שמלות כלה, גם בחירת צלם לאירוע היא משימה מאתגרת, ויש כמה נקודות שחשוב מאוד לשים לב אליהן. אם הצלם לא עומד בפרטים שנציין מטה, זה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה, ולחשוב היטב האם כדאי לבחור ספק זה ליום הגדול שלכם.

  1. מועד אספקה – נכון שאתם לא בוחרים שולחן בחנות רהיטים, אבל גם לצלם החתונות שלכם צריך להיות מועד אספקה מוגדר של התמונות שלכם ושל האלבום שלכם. אם חברה טובה שהתחתנה לפני חודשיים עדיין לא יכולה להראות לכן את אלבום החתונה שלה, זה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה האם לשכור את שירותיו של צלם זה.
    נכון ששנת 2022 עמוסה מאוד באירועים בעקבות דחיית אירועים רבים עקב מגפת הקורונה, אבל צלם מקצועי צריך לעמוד במועד האספקה שעליו התחייב. חשוב מאוד לציין מועד זה גם בחוזה שנחתם עם הצלם לפני החתונה.
    אבל איך אפשר לדעת שזו עלולה להיות בעיה בהמשך הדרך? אם אהבתם את התמונות של חברים שהתחתנו לפניכם, שאלו אותם האם הספק עמד בלו"ז. ואם זה צלם שהגעתם אליו לא בהמלצה של חברים או משפחה, העריכו כמה זמן לקח לו לחזור אליכם עם הצעת המחיר. אם התגובה בשלב הזה לקחה שבוע, דלגו לספק הבא, הספק הזה לא באמת מעוניין לעבוד איתכם.
    צלם לאירועים
  1. שאלו את הצלם שאתם רוצים לשכור את שירותיו, מה צפוי לכם ביום החתונה מבחינת צילומים. שלם טוב יתן לכם לו"ז מדויק של היום, כולל מתי מתחילים ומסתיימים צילומים שולחנות עם דודה שולה. אם הצלם שאיתו אתם נפגשים לא יודע לתת לכם תיאור מדוייק של יום הצילומים, חפשו צלם אחר.
  2. מחיר או שעות צילום – אם המחיר נמוך בהרבה מהצעות מחיר אחרות שקיבלתם, כדאי מאוד לשאול לגבי נסיון שיש לאותו צלם ולהציץ לגלרית התמונות שלו.
    אם הצלם מציע לכם 12-14 שעות צילום לעומת 6-8 שעות צילום ביום האירוע, זה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. כמות התמונות בהן תשתמשו באלבום שלכם, היא מוגבלת, ואין צורך בצלם הצמוד אליכם בכל שעות היום. במיוחד אם מדובר בעלות נוספת של שעות צילום נוספות.

זכרו תמונות מהחתונה הן מרכיב חשוב מאוד מהאירוע שלכם ומהתקציב שלכם, השקיעו מחשבה רבה בבחירת שלם לאירוע שלכם.

 

הנה עוד טיפ על "עשה ואל תעשה ביום הצילומים"

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?