קיר צילום מבלונים לאירוע שלכם

קיר צילום מבלונים לאירוע שלכם

זהו הגן אירועים בשרון כבר סגור, הדי.ג'יי שאהבתם פנוי בתאריך שלכם, והשגתם גם צלם מקצועי שאת גלריית התמונות שלו אהבתם במיוחד. עכשיו הגיע השלב שבו אתם מחפשים בגדים לאירוע, אבל לא שוכחים גם לחפש כמה טאצ'ים קטנים שיהפכו את האירוע שלכם למיוחד. בקטגוריית "המיוחד" יש כאלה שיעדיפו קינוחים משובחים, ויש כאלה שיעדיפו להשקיע במשהו מיוחד בתחום הצילום.

מה דעתכם על קיר צילום מבלונים?

אנחנו לא מתכוונים שמה שאתם לרב רואים בבת/ בר מצוות. תחום עיצוב בלונים התקדם מאוד בשנים האחרונות, והפך מתחום המתקשר אצל רבים בעיקר עם בריתות ובת/בר מצוות לתחום שלאט לאט תופס תאוצה גם בחתונות.קיר בלונים

קיר בלונים לאירועים הוא רעיון נהדר עם יש לכם הרבה חברה' צעירים או צעירים ברוחם באירוע שלכם. אם בא לכם לעשות פינת צילומים מיוחדת, בה האורחים יכולים להצטלם במהלך קבלת הפנים. מדובר  בפינת אטרקציה מקסימה שלא תעלה לכם יותר מדי.

אם אתם סוחרים את שירותיה של מעצבת אירועים ובוחרים פלטת צבעים מסוימת לעיצוב גן האירועים, יש לכם שתי אפשרויות לעיצוב קיר הבלונים.
עיצוב בפלטת הצבעים הנבחרת – זו האפשרות הקלה יותר, שיוצרת שילוב טוב בין איזור קבלת הפנים, לבין העיצוב של בחלל המרכזי.
עיצוב שונה ומיוחד רק לפינת הצילומים – הגישה הזו נותנת לכם אפשרות להעיז יותר, כי הפינה הזו לא חייבת להיות קשורה עיצובית שחלל המרכזי. אם בא לכם ללכת על משהו "צעקני" ודומיננטי יותר, כגון שילוב של בלונים כסופים ולבנים, או אדומים ולבנים, לכו על זה! לא כל זוג ישלב בעיצוב הכולל של האירוע צבעים נועזים, אבל פינת צילום זה בהחלט מקום נהדר להעיז.

שיתפו את הרעיונות שיש לכם עם המעצבת שלכם. היא תוכל לתת לכם שלל רעיונות נוספים לעיצוב מקסים של פינת צילום מבלונים שתככב באינסטרגם ובפייסבוק של האורחים שלכם. החל מהדפסת פוסטר עם השמות שלכם וכלה בצורה מיוחדת של קיר הבלונים.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?