האם להזמין הסעות לאירוע שלנו?

האם להזמין הסעות לאירוע שלנו?

בעת בחירת גן אירועים או אולם לחתונה, זוגות רבים מתחשבים בעיקר בשני פרמטרים, קרבה של מקום המגורים של הזוג למקום האירוע, ומאיפה מגיעים רב האורחים שלהם. קשה להאמין כי זוג צעיר שגר בקרית שמנה יבחר גן אירועים בשרון, אלא אם כן רב החברים והמשפחה שלהם מתגוררים באזור השרון והמרכז.
הסעות לאירועיםאבל מה לעשות במקרה ומצאתם את אולם החלומות שלכם, אבל אתם מבינים שלחלק מהאורחים שלכם לא יהיה ממש נוח להגיע למקום, עקב מרחק נסיעה רב. אובכן, לכל בעיה יש פתרון, במקרה זה פשוט תצטרכו להוסיף לתקציב האירוע שלכם סעיף של הסעות.
אם כבר סגרתם אולם, אז כבר יש לכם ככל הנראה רשימת אורחים. עברו על הרשימה ונסו להבין כמה מהאורחים שלכם יצטרכו להשתמש בשירותי הסעות. זכרו כי יכולות להיות כמה סיבות שהאורחים שלכם יעדיפו שירותי הסעות על פני הגעה עצמית.
אורחים מבוגרים ואורחים ללא רכב – אם יש לכם הרבה אורחים מבוגרים, אתם צריכים לשקול את עניין ההסעות. קחו בחשבון גם את העובדה שלא לכל אורח שלכם יש רכב, וגם לא כל אדם מבוגר ירצה לבלות כמה שעות בכביש על מנת להגיע לאירוע שלכם. נכון, שאפשר לארגן טרמפ לדודה שרה, אבל לא ניתן בקלות לארגן טרמפ ל50-60 איש. שירותי הסעות בהחלט יחסכו לכם את הטרחה של ארגון טרמפים לאורחים שלכם.
אם שותים לא נוהגים – קצת מבאס להגיע לאירוע של חבר קרוב ולא להנות מאלכוהול טוב. אם האורחים שלכם יודעים כי הן לא צריכים לנהוג חזרה, אלא יכולים להנות מהסעות, הם ירגישו יותר חופשיים לשתות כוס אחת או שתיים של יין או להנות מויסקי טוב.

על איזה פרטים יש לשים לב בעת הזמנת הסעות?

יש לא מעט חברות אשר מציעות שירות של הסעה לאירוע, אבל אתם חייבים להגיע לשיחה עם חברה כזו מוכנים. נסו לעשות שקלול מושכל של כמה אנשים ישמחו להשתמש בשירותי ההסעה. לפי זה תוכלו להבין כמה אוטובוסים תצטרכו. כמו כן נסו להבין מהן נקודות האיסוף והפיזור הנוחות ביותר לאורחים שלכם, וכמה נקודות כאלה תצטרכו. בדרך כלל יש כ-2-3 נקודות איסוף, שאותן יש לשקול היטב. מומלץ לבחור נקודות איסוף שקרובות למגרשי חניה גדולים, בהם האורחים שלכם יוכלו להחנות את הרכב הפרטי שלהם. או נקודות איסוף מרכזיות, בהן האורחים שלכם יוכלו בקלות לתפוס מונית עד הביתה.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?