איך לבחור הינומה?

איך לבחור הינומה?

רב הכלות כבר רואות בראש איזה סגנון של שמלה הן רוצות ליום הגדול שלהן, לחלקן כבר יש תמונה מדוייקת איתה הן מגיעות לסלון הכלות או לתופרת. אבל מעט מאוד כלות נותנות את הדעת על סגנון ההינומה שהן רוצות.
הינומה היא פריט חובה בחתונה יהודית, החתן מכסה את פני הכלה לפני הכניסה לחופה. אבל כלות רבות לא משקיעות יותר מדי מחשבה בפריט שיהיה לו שימוש רק כמה רגעים, וחבל!

הינומה מצטלמת נהדר, יש לה מראה מיוחד גם בטקס, ויהיו לכם לא מעט תמונות עם ההינומה.
כלה עם הינומה

איך בוחרים הינומה?

האורך – הרבה כלות מעדיפות הינומות קצרות, המגיעות עד המותן או אפילו פחות. אך יש כלות שאוהבות את המראה הדרמטי יותר, של הינומה ארוכה, שמגיעה עד הרצפה (ואף נגררת כשובל). למרות שלהינומה הארוכה יש מראה עשיר ודרמטי יותר. אם אתן רוצות הינומה מרשימה מקושטת בקריסטלים, היא שוקלת לא מעט, אז קחו את זה בחשבון.

הינומה פשוטה או הינומה מקושטת – אם בחרתם בשמלת כלה מקושטת בתחרה מדהימה או שפע של קריסטלים, אתן יכולות ללכת על הינומה פשוטה מאוד עם סיומת מתחרה, סאטן או קריסטלים.
אתן כמובן יכולות ללכת על הינומה מקושטת יותר, ההמלצה שלנו לקשט יותר את החלק התחתון של ההינומה ואת הצדדים, ליצירת מראה עשיר יותר.

הינומה תואמת לשמלה – לא חייבים להתאים את ההינומה לשמלה במדויק, מספיק התאמה בצבע. אך אם אתן רוצות ללכת על הינומה עשויה מאותו בד בדיוק שימוש לב לתחרה שממנה עשויה השמלה שלכן. אתן לא רוצות שקישוטי התחרה יסתירו חלק מהפנים שלכן בצילומים. קריסטל באזור העין לא נראה טוב בתמונות בכלל. התייעצו עם התופרת או מוכרת בסלון כלות לגבי האופציה הזו לפני בחירתכן הסופית.

זכרו, בחירת ההינומה צריכה להתבצע יחד עם בחירת השמלה ולא שבועיים לפני החתונה. אם אתן הולכות על הינומה תואמת, יש צורך בהזמנת יותר בד מראש.

מה עם הזמנת הינומה אונליין?

זו אכן אפשרות זולה הרבה יותר, במיוחד עם אתן רוצות ללכת על הינומה פשוטה ולא מקושטת יתר על המידה. אבל אל תלכו על האפשרות הזולה ביותר. שימו לב בעיקר לשני דברים בהזמנה אונליין:
1. רוחב ההינומה – ככל שההינומה רחבה יותר, היא מרשימה יותר, אבל גם יקרה יותר.
2. סוג הבד – לצערי רב ההינומות שאפשר בקלות למצוא אונליין מתאפיינות בבדים זולים יותר, ולפעמים אף אטומים יותר.
כמו בכל רכישה אונליין חשוב מאוד לקרוא ביקורות לפני הרכישה ולראות תמונות של המוצר האמיתי. אם אתן מזמינה הינומה באינטרנט, דאגו לעשות זאת זמן רב לפני הטקס, כך שישאר זמן לתקן את הנזק במידה וקיבלתן מוצר שאתן לא שבעות רצון מאיכותו.

מצוות גן הפקאן
גן אירועים בשרון

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?