איך מסתדרים בשמלת כלה כל היום?

איך מסתדרים בשמלת כלה כל היום?

את חולמת על היום הגדול שלך. את מגיעה לסלון הכלות או למלון או צימר בו יתחילו כל ההכנות ולשם יגיעו המאפרת והספרית. אחרי ארוחת בוקר קלילה, ההכנות מתחילות, ואחרי כמה שעות, את תפגשי את בעלך לעתיד עם מראה מושלם ושמלה מהממת. משם אתם יוצאים לצילומים בלוקיישן מדהים שיבחר עבורכן הצלם, לאור השקיעה והכל פשוט מושלם…
כלה בשמלה ענקית
אבל במציאות, איך מסתדרים עם קונסטרוקציה מורכבת שנקראת שמלת כלה כל היום? אם בחרת שמלה קלילה ופשוטה, ללא מחוך וחצאית של כמה שכבות, סביר להניח שהיום עובר לך יותר בקלות, אבל אם בחרת שמלה צמודה או שמלת פרינסס תפוחה, משימות כמו ביקור בשירותים או ארוחת צהרים קלילה, הופכות למשימה בלתי אפשרית.

אמנם יש גם כלות שבוחרות ללבוש דברים אחרים – לדוגמא.  אך אם את לא כזו מיוחדת, איך אפשר ללכת לשירותים עם שמלת כלה ענקית? בדמיון ישר עולות תמונות קומיקס בהן החברה המלווה יחד עם החתן מנסים לדחוף את הכלה לתא שירותים קטנטן…
אם תשאלו בעלי סלוני כלות או מתכנני חתונה, הם יתנו לכן עצה אולי קצת מפתיעה, אבל יעילה הרבה יותר. פשוט תורידו את השמלה, וגשו לשירותים. אם מדובר בשמלה צמודה, היא נפתחת בקלות עם רוכסן, ואילו רב שמלות פרינסס המורכבות ממחוך וחצאית, שאינם מחוברים. פשוט תורדיו את החצאית הענקית, תלי אותה על קולב וגשי לשירותים.

כשאתן מודדות שלמת כלה בסלון כלות, או תופרות שמלת כלה אצל תופרת, בקשו שהחצאית או כל השמלה תהיה קלה להורדה. כך שאתן בעזרת חברה מלווה או החתן תוכלו להוריד אותה בקלות במהלך היום.
נצלו את ה"יציאה מהשמלה" גם לארוחת צהריים קלה לפני האירוע עצמו. כלות רבות חוששות לאכול כדי לא ללכלך את השמלה, ומגיעות לרחבת ריקודים רעבות ועייפות.
אם השמלה שלכן נסגרת עם רוכסן, השקיעו כסף ברוכסן איכותי, ותהיינה זהירות במיוחד כשאתן מורידות את השמלה. רוכסנים נוטים להישבר בקלות. בגלל זה רוב מארגני החתונות ממליצים לא לשכוח ערכת תפירה וסיכות ביטחון בבית.
מומלץ מאוד להביא את החברה שתלווה אתכן ביום האירוע למדידה האחרונה, על מנת שתלמד איך נפתחת ונסגרת השמלה שלכן, כדי שתוכל לעזור לכן בקלות ביום האירוע.
אנו ממליצים להביא אתכם גם סט בגדי החלפה, כולל עליונית עם רוכסן, כדי לא להרוס את התסרוקת, על מנת שתוכלו להוריד את השמלה להרגיש יותר בנוח בין הצילומים לאירוע עצמו.

 

צוות גן הפקאן
גן אירועים בשרון

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?