כלה מלאה גם רוצה לבחור שמלה מדהימה

כלה מלאה גם רוצה לבחור שמלה מדהימה

איזו בחורה לא חולמת על שמלת כלה מהממת? לפעמים השמלה נבחרת הרבה לפני שיש בכלל חתן.

אבל אם יצא לכן לדפדף במגזין מתחתנים או לבדוק קולקציות שונות אונליין, אתם תתפלאו לראות שאת כל הקולקציות מדגמנות דוגמניות דקיקות במיוחד. אבל האם יש אפשרויות בחירה לכלות שלא ממש תואמות את הסטנדט של 90-60-90?

לצערנו למרות שרוב הכלות לא ממש תואמות למידות של דוגמניות במגזינים, בחירת שמלת כלה לכלה מלאה היא משימה המלווה בלא מעט שיעורי בית וטלפונים לבחירת סלון כלות שיוכל לתת מענה לכלה עם מידות גוף שונות מה"ממוצע בתעשיה".
כלה מלאה

לפניכם כמה טיפים אשר יקלו על כלות כאלה בבחירת שמלת כלה מתאימה:

  1. אל תתרוצצו בין אינסוף סלוני כלות – טיפ זה הוא בעצם לא קשור למידת השמלה. באופן כללי אנחנו ממליצים לבקר ב3-4 סלוני כלות, ולא לרוץ בכל הארץ על מנת לסמן וי על כל הסלונים שהחברות שלכן ביקרו. תבחרו כמה סלוני כלות לפי ביקורות באינטרנט או לפי הביקורות ששמעתן מחברות שהתחתנו לאחרונה.
  2. התקשרו לסלון כלות ובררו עם יש להם שמלות כלה במידה שלכן, לפני שאתן קובעות מדידה במקום. קחו בחשבון שבכל סלון כלות תמצאו פחות שמלות במידות גדולות מאשר שמלות במידות סטנדרטיות. צפו בטיפים ליום המדידות שפרסמנו בעבר..
  3. בררו האם בסלון יכולים להתאים את השמלה למידות שלכן – ברוב הסלונים ישנן תופרות שעושות תיקוני שמלות, אך מומלץ לבדוק מבעוד מועד האם הסלון מספק גם שירות של התאמת מידות, והאם השירות כרוך בתשלום. כמו כן בררו כמה זמן יקח לעשות את התיקונים הללו. מומלץ לא להמתין עד לרגע האחרון ולקבוע תור למדידה אחרונה לפחות שבועיים לפני החתונה.
  4. אם יצטרכו להזמין עבורכן שמלה חדשה במידה המתאימה, בררו כמה זמן יקח להכין אותה ולקבל אותה. אתם חייבים לקחת בחשבון כי זה יכול לקחת עד 3-4 חודשים.
  5. בדקו את הסכום אותו אתן מוכנות להשקיע בשמלה – למרות שבארץ פחות מקובל לדבר על מחירים בטלפון, ולא כל סלון ישמח למסור לכם מידע זה, אך שלב הזה הכרחי על מנת להבין מה תוכלי לקבל תמורת התקציב שיש לך. נסי לדפדף ברשתות חברתיות, שם כלות חולקות מידע רב, ולא חוששות לחשוף את המחיר ששילמו.

מקווים שעזרנו לכן עם כמה טיפים שימושיים ליום הגדול.
צוות גן הפקאן
גן אירועים בשרון

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?