תכנון בוקר החתונה

תכנון בוקר החתונה

בוקר החתונה שלך יכול להיות לחוץ ומלא בתכנונים וסידורים בלתי פוסקים, החל מארגון אחרון של כל הספקים ליום הגדול וכלה באיפור, שיער והתלבשות בשמלת כלה. אבל האם ככה אתן רוצות לזכור את בוקר החתונה שלכן?

הטיפ החשוב ביותר שיתנו לכן חברות שהתחתנו לאחרונה הוא לתכנן את הבוקר בצורה כזו, שלא יהיה בו עומס פעילויות וסידורים. היום הזה לא צריך להיות עמוס מדי עבורכם.

נכון שקשה לנו להתנתק מהסידורים האחרונים, ולכל כלה באמת חשוב שהשיער והאיפור יהיו מושלמים, אבל יש כמה דברים שלכל מארגן חתונות יכול להמליץ לכם לעשות כדי שהבוקר הזה יתן לכן אנרגיות לכל היום, וגם יזכר לכן כבוקר רגוע וייחודי.

  1. ארוחת בוקר או ברנץ' עם החברה הכי טובה – עם חברה טובה או אחות המלווה אותך ביום הגדול. נצלי את הבוקר לארוחת בוקר טובה, עם כל הדברים הטובים שבעיקר את אוהבת. זכרי, היום הזה יהיה יום מאוד ארוך, וכדאי שיהיה לך אנרגיה לא רק לצילומים, אלא גם לריקודים. את לא חייבת להסתפק רק בחברה שמלווה אותך, בוקר בנות זה רעיון מעולה!
  2. הזמיני עיסוי – בוקר החתונה יכול להיות בוקר מושלם לעיסוי זוגי. מי אמר שאת חייבת לפגוש את בעלך לעתיד רק לפני הצילומים? בוקר משותף יכול להיות התחלה מצוינת של היום. פעילות זו מתאימה במיוחד אם ההכנות לאירוע מתקיימים במלון או בצימר מרווח אליו אפשר להזמין זוג מעסים. התחלה רגועה ליום עמוס במיוחד.
    כלה מקבלת עיסוי לפני האירוע
  3. שיעור יוגה – אם את לא יכולה לדמיין יום בלי יוגה או פילאטיס, כי זה פשוט מרגיע אותך, ומנקה את הראש, לכי על זה. אל תוותרו על פעילות גופנית ביום הגדול. אנחנו לא ממליצים על ריצת מרתון כמובן, אבל שיעור יוגה פרטי יכול להיות פינוק מושלם לכן בבוקר זה.
  4. אם אתם מתכננים לשכור צימר או חדר במלון ליום ההכנות וליל הכלולות, בדקו אם המקום מציע בריכת שחיה. כמה שעות על שפת הבריכה עם בעלך לעתיד, יכולים להיות התחלה מצוינת של היום. אבל היזהרו מאד מקרני השמש, אתם לא רוצים להגיע לחתונה עם עור אדום ומגורה.
  5. החלפת מתנות – למרות שבישראל פחות נהוג שחתן וכלה יחליפו מתנות ביום האירוע, זהו מנהג מקסים. לא חייבים להחליף מתנות יקרות ערך, אפשר להחליף מתנות קטנות שיש להן משמעות סמלית עבורכם כזוג. זו הדרך שלכם להראות אחד לשני עד כמה אתם מחכים לערב הגדול.

 

בבוקר של "היום הגדול" חשוב להשקיע לא פחות מאשר באירוע עצמו. לא חייבים לתכנן הכל שישה חודשים מראש, אך מאוד מומלץ להשקיע מחשבה בפעילות שממנה תהנו בבוקר החתונה.

 

צוות גן הפקאן,
גן אירועים השרון

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?