מי אמר ששמלת כלה חייבת להיות לבנה?

מי אמר ששמלת כלה חייבת להיות לבנה?

נכון שמלת הכלה היא לא הדבר שממנו מתחילים את תכנון החתונה. קודם סוגרים תאריך וגן אירועים בשרון, אבל יחד עם בחירת הצלם והדי.ג'יי בהחלט אפשר להתחיל לבדוק שמלות.
כשאת מתחילה בחיפוש אחר שמלות הכלה שלך, את תתקלי בשפע אפשרויות עיצובים ודגמים אבל רובן המכריע בצבע אחד: לבן. שמלות כלה לבנות אומנם יפות, אבל אולי הן לא מתאימים לכולן.
לפי המחקר שערך עיתון The Knot  כ-18 אחוז מהכלות שהתחתנו ב-2019 בחרו בשמלה שאיננה לבנה.
כלה עם זר ראש
יש מסורת של לבישת לבן שהפכה פופולרית באמצעות סרטים ותוכניות טלוויזיה, אבל לצבע שמלת הכלה שלך אין כל קשר להצלחת הנישואים שלך, אז אם את מרגישה הכי טוב בשמלה בצבע תכלת לכי על זה. אם אינך בטוחה באיזה צבע לבחור, ישנם כמה גורמים שעלולים להשפיע על ההחלטה שלך: ההעדפות האישיות שלך, עונת החתונות שלך, גוון העור שלך, ופלטת הצבעים שאתם משתמשים בעת עיצוב החתונה שלכם. כל הגורמים האלה יכולים לעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך.

צבע השמלה:

חתונה אחת אף פעם לא דומה לחתונה אחרת, כמו הטעם השונה שיש לכל כלה. אז אם בא לכן לנקוט עמדה ולבחור שמלה בצבע מקורי, לכו על זה! זכרי השמלה שבחרת צריכה להעצים את האישיות הייחודית שלך, אבל המטרה העיקרית היא לא לזעזע את האורחים והמשפחה במקוריות שלך. לא חייבים ללכת על שמלה שחורה או אדומה. אפשר לבחור צבעים עדינים יותר, כמו שמלה בגוון שמפניה, או שמלה עם חצאית בצבע אפרסק עליה מונחת תחנה לבנה עדינה, או שמלת תחרה בגוון תכלת עדין בה תראי או סינדרלה מהסרטים.

נוחות:

נוחות היא מילת המפתח בבחירת שמלת כלה. את רוצה להיראות זוהרת ונינוחה ביום הגדול שלך ולא משנה באיזה צבע השמלה שלך. בחרו בשמלה עם גזרה שטבעית לך, כך לא תשקלו כל תזוזה שלכן במהלך הערב. אם את לא רגילה ללכת עם שמלות צמודות, שמלת כלה שמגבילה את התנועה שלך תגרום לך לאי נוחות במהלך כל הערב.

מזג אוויר:

קחו בחשבון את מזג האוויר והסביבה. אם את מתחתנת בשיא הקיץ, שמלה עם שרוולים ארוכים לא תהיה בחירה חכמה מדי. גם סוג הבד קובע את הנוחות שלך במזג אויר זה או אחר. התייעצי עם התופרת, לגבי סוג בד שמתאים ביותר לעונה שבה את מתחנת.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?