טיפים לתכנון חתונה משותף

טיפים לתכנון חתונה משותף

כל זוג נמצא באופוריה מיד לאחר הצעת הנישואין, אבל כעבור שבוע מגיע השלב המייגע של תכנון האירוע עצמו. בשלב הזה הרבה כלות לוקחות על עצמן את תכנון האירוע. יכול להיות שלך זה מתאים, כי את פשוט נהנת מהתכנון, את מעולה בארגון דברים וארגון זמן. אבל לא מעט כלות מעוניינות לשתף בתכנון היום הגדול גם את הארוס שלהן. אבל איך עושים את זה בצורה נכונה?

תכנון חתונה הוא דבר מלחיץ, ואנחנו כאן כדי לתת לכן כמה טיפים איך לגרום לבן הזוג שלכן להיות שותף מלא לתכנון האירוע.

זוג בצילומי חוץ - גן אירועים בשרון

תיאום ציפיות – מה באמת חשוב לכם שיהיה באירוע:

יכול להיות שהדברים שחשובים לכן, כמו גן אירועים בשרון דווקא, 2 שמלות כלה וצלם ספציפי, כלל לא חשובים לבן הזוג שלכן. אולי בשבילו יותר חשוב להתמקד ברמת האלכוהול והאוכל. לכן אל תצפו ממנו להוא ידבר איתכן בהתלהבות על שמלות כלה או צילום. אבל הוא כן יוכל להיות האחראי על בחירת האוכל, כי הנושא פשוט קרוב מאוד לליבו.
זה כמובן לא אומר שברשימת הדברים החשובים לכל אחד מכם לא תמצאו נקודות שחשובות לשניכם. אם מצאתם נושאים שחשובים לשניכם, זה הנושאים שבהם בן הזוג שלכן לרב ישמח להיות שותך פעיל.

תתרכזו ברשימת הדברים החשובים בהחלט:

לא סתם פתחנו בתיאום ציפיות, זה הנושאים שעליהם יש צורך לתת את רב הזמן שאתם תבלו בתכנון היום הגדול שלכם. למה הכוונה? אם ההזמנות לאירוע, לא ברשימת הפריטים החשובים לכם באמת, אל תבלו 20 שעות בבחירת הזמנה לאירוע. פשוט חבל על הזמן! בקרו באתר או שתיים שמציעים שירות זה, דפדפו באפשרויות הנתונות ובחרו את ההזמנה שנראת לכן מתאימה ביותר. זה הפריטים שעליהם תוכלו לחסוך בעת תכנון התקציב לאירוע.

שתפו את כל רשימת המטלות שלכן לתכנון החתונה עם הבן זוג שלכן:

תכנון החתונה כולל רשימה אינסופית של מטלות. אולי לא ידעת שזה כל כך מסובך, אבל עכשיו, אחרי שיטוט באינטנרט והורדת אינסוף טבלאות תכנון חתונה גילית שרשימת המטלות שלך כוללת עשרות סעיפים. בשלב הזה את בטח מרגישה קצת בהלם, אבל האם הארוס שלך מודע כל מה שכרוך בתכנון האירוע? שתפי אותו שגודל התכנון ובמה שיש לעשות בחודשים הקרובים. כרגע שהוא יהיה מודע לעניין הוא יוכל להבין את הלחץ בו את נמצאת, ואולי לקחת על עצמו חלק מהמטלות שברשימה שלך, או להקל עליך בצורה אחרת. מי אמר ששטיפת כלים או נקיון הבית, לא עוזרת לך לפנות כמה שעות לתכנון האירוע?

נצלו את החוזקות שלכם:

אם את טובה בטבלאות אקסל, קחי על עצמך את האחריות על מעקב על תקציב האירוע. אם בעלת יודע מאיפה לייבא מתנות לאורחים, תני לו לטפל בזה. אל תניחי שאם הוא גבר, הוא יוכל לעזור לך בכל הפרוייקטים "עשה זאת בעצמך" שראית בפינטרסט. וגם אם יש לו את הכלים והיכולת לעזור לך, בררי איתו האם יש לו את הזמן לעשות זאת.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?