למה לשים לב בעת ארגון חתונת חורף?

למה לשים לב בעת ארגון חתונת חורף?

זוגות צעירים בוחרים להתחתן בחורף משלל סיבות, החל מעלויות יותר נמוכות ועד רצון להתחתן בגן אירועים מסוים בשרון שזמין רק בחודש פברואר לדוגמא.

אם בחרתם להתחתן בחתונת חורף בשרון, הנה כמה דברים חשובים לשים אליהם לב:

מקום לחתונת חורף:

לרוב באירועי חורף, החופה נערכת במקום סגור גם כן, בדרך כלל באולם עצמו. רוב הזוגות שבוחרים להתחתן בחורף לא ממש יכולים לראות איך מקום האירוע נראה בחורף, כי הם מגיעים בגן האירועים כמה חודשים קודם. לכן, חשוב מאוד שמנהל האירוע יראה לכם בדיוק איפה תהיה ממוקמת החופה, ואיך יראה אזור קבלת הפנים בחורף, אפילו אם זה רק בתמונות מחתונות חורף קודמות.

חשוב מאוד להגיע לאולם כחודש לפני האירוע ולראות איך נראה אירוע חורף, וגם לשים לב לרמת החימום במקום. כדאי להגיע לביקור בגן האירועים גם בימי גשם, בעיקר כדי לראות שאין שלוליות שמצטברות, טפטופים וכדומה. אין לדעת איזה מזג אוויר יהיה ביום חתונתכם.

חתונת חורף

חניה:

בדקו היטב את החניה שלפני מתחם האירוע, אתם לא רוצים שהאורחים שלכם ילכו בבוץ או על חצץ רטוב בגשם לזעפות. החניה צריכה להיות קרובה לכניסה למתחם וצריכה להיות סלולה, אירוע שמתחיל באורחים שמתקשים להגיע לאולם, לא נחשב לאירוע מוצלח.

אוכל ושתיה:

נכון שהטמפרטורות בישראל לא יורדות מתחת ל-0, אבל אורחים שמגיעים לקבלת הפנים ישמחו למרק חם יותר מאשר לסלט. גם בתחום המשקאות היינו ממליצים להשקיע בעמדת משקות חמים שתכלול סיידר חם, חליטות תה, קפה ושוקו חם למשך כל קבלת הפנים.

צילומים:

יכול להיות שהאירוע שלכם ייפול על יום שמש כיפי, אבל אתם חייבים להיערך לאפשרות שהצילומים שלכם יערכו במקום סגור. העלו את השאלה הזו לצלם שלכם, וגם למנהל האירועים שלכם. צילום במקום האירוע שלכם היא אפשרות מצוינת לימי החורך.

אם בכל זאת בחרתם להצטלם בחוץ, אל תבלו בקור יותר מדי זמן. תמונות חתונה בהן לכלה יש אף אדום מקור ושפתיים שמתחילות להכחיל, הן לא המטרה. עוד טיפים לצילום כנסו לכתבה הזו

בגדי האירוע:

כאן אנחנו לא נשכנע אתכן לוותר על שמלת החלומות שלכן, אבל אם אתם בכל זאת מתכננים צילומי חוץ, הקפידו להביא מטריות ומעיל או כירבולית שתוכלו להתחמם בהם בין הצילומים. אם אתם מוצאים מעיל פרווה קטן ומקסים לכו על זה. כמו כן הקפידו להביא זוג נעליים נוסף, רצוי סגור (אף אחד לא יראה אותו מתחת לשמלה בכל מקרה), לצילומים. לאירוע באולם סגור תמיד תוכלו להחליף לסנדל נוח ויפה.

בין אם אתם מתכננים חתונת חורף קטנה או חתונה ענקית מרובת משתתפים, מקווים שעזרנו לכם באירגון חתונת החורף שלכם.

צוות גן הפקאן

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?