טרנדים של שמלות כלה ב 2023

טרנדים של שמלות כלה ב 2023

עולם שמלות הכלה קיים כבר מאות שנים. במשך השנים הוא התפתח ורק בכמה מאות שנים אחרונות, נתפס בעולם המערבי והעולם היהודי, כי כלות ילבשו שמלת כלה לבנה.

אמנם הצבע כבר די קבוע מראש, אך ישנם אין ספור סגנונות של שמלות כלה והאופנות משתנות מתקופה לתקופה. אופנת השמלות כלה משתנה בהתאם לטרנדים המתפתחים בתחום האופנה באופן כללי ובשנה הקרובה נוכל לראות כמה טרנדים חדשים:

שמלת כלה פרינסס

שמלות בהשראת הזוהר ההוליוודי הישן ומראה "הנסיכה" יהיו פופולריות ב-2023

שמלות כלה פופולריות השנה יקחו הרבה מוטיבים מהשטיח האדום. שסעים בגובה המותן, המון קריסטלים ונוצות. אלו רק כמה מהמוטיבים שיהיו פופולריות בקולקציות של שמלות הכלה.

אך מצד שני צפויה גם חזרה של שמלות בסגנון "פרינסס". המראה הנסיכותי הזה חוזר עם כל הווליום, הנצנצים והגלאם.

הנוחות עדיין צריכה לשמש את הכלות כמדד החשוב ביותר בבחירת שמלת כלה. נסו לא רק ללכת בקו ישר בשמלה שבחרתן, נסו לשבת בשמלה שלכן, להתכופף, לרקוד ועוד. אתן תצטרכו לבלות בה יום שלם, אז מאוד מומלץ שהשמלה תהיה נוחה לכן. הנה לכן משהו קצר שפרסמנו על איך להסתדר עם שמלת כלה כל היום

גזרות קלאסיות עם נגיעות מודרניות ונגיעות אישיות

זו הגדרה שמעצבים רבים ברחבי העולם משתמשים בה לתיאור של טרנדים שצפויים לנו בשנה בקרובה.

אלמנטים מותאמים אישית הופכים פופולריים יותר ויותר. מי אמר שלא ניתן לשלב בשמלה ראשי תיבות של החתן והכלה, או תחרה מהשמלה של הסבתא? הכלות רוצות לספר את הסיפור שלהן דרך שמלת הכלה, ולתת האורחים הצצה לעולמן הפנימי.

שמלות מרובות או שמלות טרנספורמר

טרנד של החלפה לשמלה שניה במהלך האירוע אינו חדש, והוא גם ימשך ב-2023. אך מעצבים ברחבי העולם רואים שכלות נמשכות לשמלות שיש להן את היכולת להשתנות. דהיינו שמלות עם שכבות עליונות ושרוולים הניתנים להסרה. כך ניתן להוסיף או להוריד פריט זה או אחר מהשמלה אחרי החופה וליצור מראה חדש לחלוטין. קחו בחשבון שניתן לתפור שמלת כלה מותאמת למידותיך וניתן לשכור שמלת כלה לערב אחד. טווח המחירים של שמלות כלה הוא רחב מאד ותלוי במעצב/ת, בסוג הבד וסוג השמלה. אם חפצה נפשכן בשמלה בעלויות נמוכות, כנסו לכאן לקרוא על "שמלת כלה ברת קיימא"

מאת צוות גן הפקאן

גן אירועים בשרון

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?