איך בוחרים גן אירועים?

איך בוחרים גן אירועים?

לפני כמה עשורים, כשזוג מאוהב החליט להתחתן, הם פשוט עשו האירוע בבית המשפחה או במסעדה כלשהי. עם השנים האירועים הפכו גרנדיוזיים יותר, והביקוש למקומות אירועים גדל. כך חגיגות בגני אירועים בשרון ובמרכז הפכו לנורמה החדשה. אבל איך מוצאים גן אירועים שיתאים בול לצרכים שלכם?

גם כאן החיפוש עבר כמה התפתחויות, לפני כעשרים שנה, שהאינטרנט עוד היה בחיתוליו, היו בשוק כמה וכמה חברות שהציעו שירותי מידע בתחום האירועים. כל זוג צעיר היה יכול להרים טלפון ולקבל בפקס (כן בפקס) כמה דפי מידע על ספקים שעניינו אותו בטווח המחירים שקבע מראש. בצורה זו היה אפשר לקבל רשימה של גני אירועים בשרון בטווח מחירים של עד 200 ש"ח למנה למשל. כמו כן יכלתם לקבל גם רשימה של צלמי אירועים שעובדים במרכז או די. ג'י שמוכן להגיע לאירוע בצפון. השירות היה ניתן בחינם ואילו הספקים הם אלה שילמו אחוז מסויים לחברת השירותים הנ"ל.

פורטל אירועים לשירותכם

למרות שמארגני אירועים עדיין קיימים בשוק, התפקיד שלהם לרב השתנה לליווי הזוג הצעיר עד ליום הגדול וביום הגדול. את תפקיד אספקת המידע לקחו על עצמם פורטלי מידע שונים, המרכזים מידע מכל גני האירועים ואולמות האירועים הקיימים באזור בו אתם מעוניינים להתחתן. המידע בפורטלים האלו מתיימר להיות מהימן ומלא, אך זכרו תמיד שפורטלים אלו המספקים את המידע בחינם, ניזונים מספקים המשלמים להם. לכן ישנה סבירות גבוהה מאד שלא תמצאו את כל גני האירועים הקיימים באזור מסויים, מפני שחלק לא שילמו לאותו פורטל.

גם הדירוג והמיקום של גני האירועים ו/או ספקים אחרים בתוצאות החיפוש שלכם בפורטלים, יכול להיות מושפע מכמה כסף אותו ספק מוכן לשלם לפורטלים. קחו את זה בחשבון. ספקים שלא מנהלים את הדף שלהם בפורטל מסויים, המידע עליהם יכול להיות לא רלוונטי או לא עדכני, לכן המלצתנו החמה, לבדוק במספר פורטלים ובעיקר בחוות הדעת של זוגות שהתחתנו כבר עם ספק זה או אחר.

בפורטלים בהחלט תוכלו לקבל מידע על גודל המקום ולראות תמונות של המקום, אך וודאו שהמידע מהימן באמצעות כניסה לאתר האישי של כל ספק וספק.

רושם אישי מגן האירועים

כאמור, פורטלי אירועים הם מקום מצויין למחקר ראשוני, אבל לא תמיד אפשר לסמוך על התמונות המופיעות שם, וכמובן שלא ניתן לסמוך על הביקורות שמופיעות שם על גן אירועים זה או אחר. תמיד מומלץ לחפש את המקום שאהבתם בגוגל ולבדוק מה הביקורות בגוגל. לרב גני אירועים ואולמות יש כיום אתרי אינטרנט, ולכן ע"מ למצוא מידע מדויק ועדכני יותר כדאי לבדוק באתרי הגנים, זה עניין של שניות.

אך את הרושם המדויק ביותר תוכלו לקבל רק בעת ביקור באירוע אמיתי במקום שאהבתם. רק בהתבוננות במקום, במבט על התנהלות הצוות, כולל תפקוד המלצרים ומנהל האירוע תוכלו לקבל את הרושם המדויק על תפקודו של מקום האירוע. תוכלו לראות איך האוכל מוגש, איך נכנסים האורחים, כיצד המקום נראה עם התאורה המתאימה ואילו אפשרויות עיצוב המקום מספק.

דברו עם הצוות המנהל את החתונה. בדקו את השירותים ואת רמת הניקיון וזכרו, העלות הכספית הגבוהה ביותר שתשלמו תהיה כנראה עבור שירותיו של גן האירועים אל תוותרו על מחקר מעמיק השקיעו במחקר ובביקור אישי במקום.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?