אביזרים לשמלת כלה

אביזרים לשמלת כלה

בחרתן שמלת כלה ואתן מתלבטות לגבי האם צריך לשלב גם אביזרים או לתת לשמלה שלכן להיות המרכז.

כלות ישראליות משתמשות בהינומה בעיקר בצילומים ובחופה. לאחר החופה ההינומה נעלמת ואת מקומה בהחלט יכולים לתפוס אביזרים אחרים.

אביזרים לשיער:

בקטגוריה זו תמצאו סיכות לשיער, כתר לשיער או קשת. כתר לשיער או קשת הן אפשרויות פופולריות במיוחד אצל כלות הבוחרות ללכת עם שיער פזור בחתונה שלהן. זוהי אופציה מצוינת שמאוד מתאימה לשמלה סימטרית. אם בחרת שמלה אסימטרית, לכי על סיכה לשיער שתמשיך את הקו האסימטרי.
אם את אוהבת את סגנון בוהו שיק, וכל האירוע שלך מעוצב בצורה זו, כולל שמלת הכלה, שרשרת מצח יכולה להיות האביזר שלך להשלמת המראה.

אם אתן לא בטוחות לגבי שילוב אביזרים לשיער, דברי עם מעצב השיער שבחרתן, הוא ימליץ לכן על אביזרים שיתאימו לתסרוקת שבחרתן.

כלה מסתכלת בחלון

עגילים:

כלות רבות שבחרו להתחתן עם שיער פזור בוחרות בעגילים צמודי אוזן, בהנחה כי אף אחד לא יראה אותן ממילא. זכרו כי בתמונות, במיוחד המצולמות ממרחק, לא יראו את העגילים האלה בכלל. אנו תמיד ממליצים ללכת עם עגיל ארוך, שנראה נהדר ויוקרתי יותר מעגיל קטן צמוד אוזן. הפנינים חוזרות השנה לאופנה ואם אתן אוהבות פנינים, לכו על עגילים ארוכים בשילוב פנינים.

צמיד:

אנו ממליצים ללכת על צמיד על יד שמאל (בהנחה שאתן ימניות). לא הרבה כלות ישראליות הולכות על צמידים בחתונה, אבל אביזר זה מצטלם מצויין במיוחד בתמונות עם זר כלה או כוס שמפניה.

שרשראות:

אם בחרתן בשמלת כלה ללא אלמנטים עיצוביים רבים בחלקה העליון, מומלץ לשקול לענוד שרשרת. אבל איזו שרשרת מתאימה לשמלת הכלה? לכו על שרשרת שיקית, שתוסיף ללוק הכללי, אבל לא תתבלט יותר מדי. מה דעתכן על אז שרשרת נופלת בגזרת Y בשילוב אבנים או פנינים? תוספת מצוינת ואלגנטית.

זכרו, אם אתן מרגישות שכתר או קשת זה קצת יותר מדי, אתן לא באמת חייבות לשלב אותן בתסרוקת. לכו על אביזרים שאתן מתחברות אליהם, הכי חשוב שתרגישו נוח ביום הגדול שלכן.

 

צוות גן הפקאן
גן אירועים בשרון

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?