חתונה ל-500 זוגות ביחד – האם זה אמיתי?

חתונה ל-500 זוגות ביחד – האם זה אמיתי?

תושבי ניו יורק מצביעים ברגליים וחוגגים את פתיחת מוסדות התרבות בעיר, לאחר תקופה ארוכה של מגפת הקורונה.
זה מה שקורה ממש עכשיו בלינקולן סנטר במדינת ניו-יורק שבארה"ב. מתחם רחב הידיים הפך העונה למגרש משחקים שופע, נווה מדבר באמצע ג'ונגל הבטון לחגיגת אמנות, מוזיקה, ריקוד, תרבות ועוד, וביום ראשון הקרוב (ה-10 ביולי) הוא יהפוך לגן אירועים ענק בו יחגגו את אהבתם כ-500 זוגות שבחרו להתחתן במקום.

חגיגת אהבה אחרי תקופה ארוכה של ביטולי חתונות

קונצרטים, הופעות בלט והצגות לא היו האירועים היחידים שהפסדנו בגלל הקורונה בשנתיים האחרונות. מיליוני זוגות ברחבי העולם נאלצו לבטל או לדחות את חתונותיהם.
כחלק מסדרת "קיץ בעיר" מתחם ה"לינקולן סנטר" יעשה יצטרף למהלך המדהים של החזרה לשפיות של העיר ניו-יורק, ויהפוך ביום ראשון הקרוב לגן אירועים ענק שיעניק ליותר מ-500 זוגות מכל הדתות והאמונות ,הזדמנות ייחודית לאירוע חתונה מיוחד במינו.

Lincoln Center

"לאורך כל המגיפה הרגשנו כאילו חגיגות האהבה היו חסרות מאוד. אבל המציאות היא שאנשים המשיכו להתאהב, להתחייב זה לזה ולעיר הזו. רצינו לנצל באופן מלא את המרחבים החיצוניים המדהימים של לינקולן סנטר, וליצור מרחב לטקס מיוחד, כדי לכבד את האהבה והמחויבות שנוצרו במהלך הימים האפלים ביותר של המשבר, ולתת לזוגות מקום לחגוג את היום המיוחד שלהם כאן" אומרת שאנטה ת'קה, המנהלת האמנותית הראשית של מרכז לינקולן.

חגיגות ה-ReWedding יתחילו בטקס רב-תרבותי בהנחיית הכומר ג'קי לואיס, האימאם חאליד לטיף והרב מאט גרין. טקס ייחודי במינו המשותף ל3 דתות ויכיל אלמנטים דתיים וחילוניים בעת ובעונה אחת. לאחר סיום טקסי החתונה תהיה הופעה של אמן ולאחר מכן הרמת כוסית משותפת של שמפניה, וריקודים מתחת לכדור הדיסקו הענק והמפורסם שבפארק.

אנחנו שוברים את הראש בכל חתונה כדי להתאים לחלום של כל כלה וחתן ורק מדמיינים איך ניתן לענות על הדרישות והחלומות של 500 כלות בו זמנית … (מישהו השתגע)..

מצוות גן הפקאן
גן אירועים במרכז

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?