היכונו לקיץ מטורף של חתונות

היכונו לקיץ מטורף של חתונות

קשה לדעת האם מגפת הקורונה מאחורינו, אבל ההקלות הרבות, כולל ביטול עטיית מסכות, כבר מורגשות בתעשיית החתונות בישראל. רבים חוזים קיץ עמוס בחתונות בו תתקשו למצוא תאריך פנוי בגן אירועים במרכז.
אחרי שנתיים של דחיות, ביטולים ואיסורי קורונה ארוכים במיוחד, זוגות רבים יבחרו לעמוד מתחת לחופה הקיץ ובסתיו הקרובים.

אם אתם גם מתחתנים הקיץ יש כמה טיפים חשובים שיש לתת עליהם את הדעת בחתונת קיץ.

1. ישראל היא מדינה חמה, וגם אם אינכם מתחתנים בשישי בצהריים, אתם חייבים לחשוב על החוויה של האורחים שלכם. אל תשכחו לשאול את בעלי האולם או גן האירועים האם הם מספקים מאווררים לקבלת האורחים והחופה, אם אלה מתקיימים בחוץ.

2. שתיה קלה וקרח: הבר של קבלת הפנים חייב לעבוד מהר. בין אם בחרתם לא לשלב אלכוהול בקבלת הפנים, אלא ללכת רק על שתיה קלה, דאגו שעמדת הבר תהיה מאוישת ע"י כמה מגישים לפחות. עדיפות לברמן אחד לכל 100 אורחים לפחות. אתם לא רוצים שהאורחים יזכרו מהחתונה שלכם את התור הענק לכוס מים.

הבירות שלנו - גן אירועים במרכז

3. בר אלכוהול – אם החלטתם לשלב אלכוהול בבר החתונה, אנו ממליצים לשלם עוד כמה שקלים לאורח, ולקבל שירותי בר מהאולם. אתם לא רוצים להתעסק בכמה בקבוקי וויסקי נשארו בבר שניה לפני החופה. זוגות רבים רוצים לפנק את האורחים שלהם באלכוהול איכותי, אבל בחום הישראלי בקבלת הפנים רב האורחים שלכם יעדיפו בירה קרה או יין מקורר. אם אתם רוצים לפנק את האורחים שדרגו את האלכוהול על השולחנות. זה יחסוך לכם חלק משמעותי של ניהול בר בקבלת הפנים.

4. בגדי חתן – למה רק בגדי חתן אתם שואלים? לכלות יש אפשרויות רבות יותר כשזה מגיע לשמלת כלה לחתונת קיץ, אך האפשרויות של החתן מוגבלות יותר. אנחנו ממליצים לשקול איזה חליפה לבחור לחתונת קיץ, בדים טבעיים ולא סינתטיים יתנו לגוף שלכם לנשום גם בערב קיץ החם.
גם אם אתם הולכים ללבוש את החליפה רק לתמונות בכמה צילומי צהריים ולחופה בערב, אנו ממליצים להצטייד בכמה חולפות ספייר, כדי להחליף בין צילומי הצהריים לאירוע בערב. בחרו חולצות איכותיות כדי שבקלות תוכלו להתפטר מג'קט החליפה ברחבת הריקודים, אך עדיין להראות טוב.

5. פרחים – פרחים חיים לא ממש מתאימים לעיצוב חתונת קיץ בישראל. לחום הישראלי הם יראו מאוד "עייפים" בערב. לכו על אפשרויות עיצוב אחרות, או התייעצו עם ספק פרחים לגבי צמחים המתאימים לעונת הקיץ. פרחי בד או שיבולים מתאימים הרבה יותר לעונה. גם אם אתם לא שוכרים את שירותיה של מעצבת חתונות, בחיפוש אונליין תוכלו למצוא שלל דוגמאות עיצוב מתאימות לעונת הקיץ.

 

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?