החתונה מתקרבת? מה שכחתם?

החתונה מתקרבת? מה שכחתם?

נשאר חודשיים ליום האירוע? הלחץ מתחיל לעלות? הנה רשימת דברים שאתם חייבים לסגור בימים הקרובים, כדי שלא תגיע לחתונה במצב של פקעת עצבים.

שלט חתונה

סידורי פרחים או עיצוב לאירוע – חודשיים לפני האירוע זה זמן מצויין להפסיק לשוטט בפינטרסט ולהגיע להחלטה סופית לגבי העיצוב באירוע שלכם. בין אם אתם עובדים עם מעצבת או שאתם ובין אם אתם עובדים ישירות מול ספק פרחים, זה הזמן לסגור את העיצוב הסופי עבור החתונה. דאגו להעביר לספק את התמונות האחרונות של מה שאתם רוצים לראות באירוע שלכם ולסכם מועד אספקה, מקדמה, מועד תשלום ומול מי יתבצע התשלום ועוד. אל תשאירו פרטים פתוחים, בהם תצטרכו להתעסק יומיים לפני האירוע.

 

הזמנות – בין אם אתם מתכוונים להשקיע בהזמנות מודפסות או עומדים להסתפק רק בהזמנות דיגיטליות, זה המועד האחרון שלכם לשלוח את ההזמנות לאורחים שלכם. אין צורך לשלוח הזמנות חצי שנה מראש, האורחים שלכם פשוט לא יזכרו את מועד האירוע, אבל אסור לשלוח את ההזמנות במועד מאולר מדי. תתחשבו באורחים שלכם, גם הם צריכים להתארגן לאירוע מבחינת הלו"ז המשפחתי שלהם.

 

סידור מקומות ישיבה – אנחנו מאוד ממליצים דווקא להשקיע את הזמן ולעשות סידור ישיבה עבור האורחים שלכם. זה ימנע אי נעימויות ויחסוך לכם לא מעט כסף בפתיחת שולחנות נוספים. את סידור השולחנות יש לעשות מראש, וחודשיים לפני החתונה הוא בדיוק הזמן המתאים לכך. אם אתם עומדים לאשר הגעה במועד קרוב יותר ליום האירוע, השינויים הסידור הישיבה יהיו מינימליים, את רב העבודה אתם תסיימו חודשיים לפני האירוע.

טיפ קטן: דאגו להשיב אנשים באותו שלב בחיים שלכם סביב אותו שולחן. למשל, חברים מעבודה ראשונה ישבו ביחד, חברים מלימודים ישבו יחד וכו'.

 

רכב לחתונה – אם אתם לא הולכים להשתמש ברכב הפרטי שלכם, אלא רוצים להשכיר רכב ליום האירוע, זה הזמן לעשות שיעורי בית ולקבל הצעות מחיר מכמה חברות ולבדוק זמינות ליום האירוע שלכם. אתם לא חייבים לעשות את ההזמנה כעת, אבל אתם כן חייבים לעשות קצת מחקר מקדים.

 

תוכניות לירח דבש – אתם בטח כבר יודעים איפה תרצו לבלות את ירח הדבש לשכם, אבל האם הזמנתם מלון או טיסה? זה הזמן להחלטות אחרונות בנושא. קרוב יותר לחתונה, הראש שלכם יהיה עמוס בסידורים אחרונים, ואם לא תעשו את כל הנחוץ לירח הדבש לשכם עכשיו, הוא פשוט ידחה למועד מאוחר יותר, כי לא יהיה לכם פנאי לתכנן את הלו"ז רצוי, או להזמין טיסות.

 

בכל הנושאים האלה, כדאי ומומלץ לטפל מראש, כחודשיים לפני היום הגדול שלכם. שבוע לפני האירוע יהיה לכם מספיק סידורים נוספים, כך שאל תשאירו הכל לרגע האחרון.

 

צוות גן הפקאן,
גן אירועים במרכז

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?